یه جا همین امروز خوندم گوگل مث اینکه چندتا سایت و وب ارزشی رو پیج رنکش رو بی دلیل، تغییر داده و رتبشون رو پایین آورده.

البته پیج رنک گوگل که اصلاً چیز مهمی نیس؛ امروز در تخریب چهره های ارزشی، تو دنیای واقعی و حتی گاه و بیگاه هم تو دنیای مجازی، کارای مهم تر و برنامه ریزیای جدی تر انجام میشه؛ از تهدید و ترورهای کور و ابلهانه گرفته تا بلوکه کردن اموال و هزارجور انگ و تهمت سیاسی بستن و تعرض به آبروی مردای خدا. ما که کاری به هیچ کدوم از این حرکتاشون نداریم؛ هرکاری می خوان به زعم خودشون در تخریب ما و دوستان ما بکنن، ما که هستیم. و در حمایت از دوستامون، هر روز، جدی تر از دیروز، حاضر می شیم. از نظر گوگل و سایرین، هم پایین ترین رتبه رو هم داشته باشیم؛ باز هستیم و اگه قرار باشه قلممون تیری باشه تو چشم مغرضای بدخواه، به لطف خدا، اینطور خواهد بود. اگه قراره تیغی باشه و گردن کفار رو بزنه؛ به یاری خدا گردن خواهد زد. اگه هم قرار باشه انگشت تلنگری بشه واسه بیدار کردن خواب زده های شب غفلت، باز هم تلنگرش را ان شاء الله خواهد زد و باز بیدار خواهد کرد.

به "حق" که ضرر نمی رسونن؛ چون اگه ما در طریق حق باشیم، خدا با ماست و بقیه در برابر خدا هیچ قدرتی ندارن؛ هیچ قدرتی؛ برنامه ریزیاشون همیشه ابتر می مونه. خونه پرش بتونن کسی رو شهید کنن؛ این نهایت زورشونه؛ که منتج به سعادتمند شدن ما میشه. خون هر شهید در جسم صدها و هزاران مستشهد دیگه می جوشه؛ و میدون مبارزه پر میشه از کسایی که منتظرن شهید بعدی، اونا باشن.

رو بودن و نبودن ما و اثر قلممون هم تأثیر ندارن. بودن ما به اراده ی خودمون و تأیید خداست. اثر قلممون هم دست خدا.

می تونم به جرئت بگم این موش دووندنا این وسط، از طرف این سایتای معلوم الحال، نمی تونه نشونه ی چیزی باشه غیر از احساس عجزشون در برابر حضور رو به فزونی بلاگرا در جبهه ی حق و حقیقت.

و همینطور این حرکتای عجولانه و احمقانه از طرف مسئولین سایتای معلوم الحال، جز این رو نشون نمی ده که اونا دیگه نمی تونن ترسشون رو مخفی کنن از تأثیر حرف حق بر دل ها و از تکثیر روز افزون حق طلبا تو همه جای دنیا، حتی با وجود این حجم دروغ پراکنی و سانسورهای عجیب غریب، برضد حقیقت اسلام، حقیقت ولایت و حقیقت شیعه.

این عجز و این ترس، البته تو تموم سطوح جبهه ی کفر، ریشه دوونده؛ از سردمدارای حکومتی و دستای سرمایه داری پشت پرده ی حکومتاشون گرفته تا مدیرای خرد و کلان سایتای ریز و درشتشون؛ تا حتی کارمندا و کارگرا و مردم عادی شون. تموم سرمایشون رو گذاشتن رو اینکه خودشون رو گسترش بدن و افکار پوچ خودشون رو. تموم برنامه ریزیاشون واسه بزرگتر کردن دایره ی کفر بود؛ اما حتی تو قلب کفرستون هم روز بروز بیشتر، انسان انسان، مسلمون رشد کرد و آزاده و حق مدار؛ و این یعنی انهدام درونی جبهه ی کفر، کشیده شده تو بستر زمان؛ و ان شاءالله یه روزی همین روزا، انفجار بیگ بنگ: تموم شدن دنیای کفر و آغاز دنیایی جدید در تصرف مستضعفین خداخواه؛ و در واقع همه ی اینا برای ما نشونه ی روشنیه از نزدیک بودن طلوع فجر فرج. حرف از ظهور مولا که میشه، دیگه نمی تونم عرضم رو ادامه بدم؛ اگرچه حرفم هنوز تموم نشده؛ انشالا تو یه پست دیگه، عرضم رو کامل می کنم.

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج و العافیة و النصر

و اجعلنا من خیر أنصاره و أعوانه و المستشهدین بین یدیه