بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر جلیلی، سلام علیکم، خدا قوت.

آقای دکتر، کمی سردرگمی پیش آمده، شما را بخدا، شما درد مرا بفهمید. علاجش شاید دست شما نباشد، همین که بشنوید و همدردی کنید، کافی است.

آقای دکتر، خودتان حتماً بارها شنیده اید که مقایسه تان می کنند با دیگر کاندیداها و چون چندان کار اجرایی از شما ندیده اند، براحتی کنار می زنندتان و دیگرانی را که در احیای گفتمان امام و انقلاب، به پای شما نمی رسند، در جایگاه اصلح می نشانند.

دلم گرفته؛ از یک طرف می اندیشم حق دارند.

آخر بخاطر همین گفتمان بود که آن تحریم شدید و آن هم که از وضع مرغ و این از وضع دلار و اینها هم که از گرانی و تورم و بیکاری و ... حالا شما حرف هایتان بوی همان گفتمانی را می دهد که به این روز نشاندشان!!

اما از یک طرف، هرچه می اندیشم، اصلاً هم حق ندارند؛ آخر مگر خود همین ها نبودند که هر جا نشستند و ایستادند و راه رفتند و راه پیمایی رفتند و نماز جمعه خواندند و کلاً هرجا می دیدمشان، همین ها بودند که مشت ها را گره کرده بودند و می گفتند:

"ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند..."

پس چه شد؟

از گرانی به ستوه آمده حاضرند میانگین 60و70درصدی و حتی زیر 50٪ را در امر خطیر ولایت پذیری، و عزت مداری، به میانگینی بالاتر از 90٪ ترجیح دهند؟؟ خدا کند یک بار با خود در دلهایشان صادق باشند. آیا ارزان شدن کالاها به این انتخاب، به این ترجیح، می ارزد؟؟

اما سوای این درددل ها، خواهشی دارم از شما.

برنامه هایتان را فریاد بزنید. آنقدر که بشنوند همه ی ایران و بدانند که نیامده اید بی دغدغه ی گرانی. بگذارید بدانند که برای بهبود اوضاع معیشتی این مردم، همانقدر مصمم هستید که برای پیشبرد اهداف هسته ای و ان شاء الله همانقدر و بلکه بیشتر هم موفق و موید خواهید بود.

این مردم، برخی شان انگار، فشار گرانی، بدجور معیارهایشان را دارد عوض می کند.

ما البته توکلمان به خداست اما چشم امیدمان را دوخته ایم به امثال شما که دغدغه های انقلابی را بیش از همتایانتان در این رقابت تنگاتنگ، حس می کنید.

نگذارید مردم نا امید شوند از اینکه هشت سال پیش و دوباره چهارسال پیش، راه امام و حرف خدا را انتخاب کردند. نشان بدهید که می شود مومن بود و خوب هم زندگی کرد. می شود ارزش ها را پاس داشت و با مدیریت صحیح منابع، حماسه ی اقتصادی را نیز محقق ساخت.

در دلم آرزو می کنم در برپایی حماسه ی سیاسی امسالمان، به صرف حضور اکتفا نکنیم.

امسال، حماسه ی ما فقط حماسه ی حضور، حماسه ی مشارکت حداکثری نباید باشد.

امسال، باید حماسه را با انتخاب خود و جهت گیری دینی خود، با تبعیت از اشارات مقام معظم رهبری، بسازیم. دوست دارم امسال، حماسه مان، حماسه ای در انتخاب باشد: حماسه ی انتخاب اصلح.