بسم الله الرحمن الرحیم

فارس : کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک اسرائیلی که در ارتش این رژیم دچار معلولیت شده و از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کرد صبح امروز در خیابان اللطف واقع در جنوب کرانه باختری اقدام به خودسوزی کرد.


بر اساس این گزارش این فرد 50 ساله در اعتراض به وضعیت نابسامان اقتصادی و بی‌عدالتی اجتماعی اقدام به خودسوزی کرده است.

بنابراین گزارش تیم‌های امداد سریعا در مکان حاضر شده و موفق شدند آتش را مهار کنند و این فرد نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شد و وضعیت جسمی وی وخیم است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ده‌ها اسرائیلی با اورژانس تماس گرفته و اعلام کردند که یک فرد معلول جسمی خود را آتش زده و تعدادی از اسرائیلی‌ها سعی کردند به وسیله آب آتش را خاموش کنند اما موفق نشدند

منابع پزشکی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که این فرد دچار 80 درصد سوختگی شده است و وضعیت جسمانی وی نیز وخیم است.

این در حالی است که دو روز پیش "موشه سلمون" که شنبه گذشته در تظاهرات اعتراض‌آمیز به بی‌عدالتی اجتماعی در تل‌آویو خود را آتش زده بود، در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

خودسوزی سلمون باعث ایجاد شوکی در اسرائیل شد و این در حالی است که دست کم 4 اسرائیلی دیگر پس از وی سعی داشتند در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی و بی‌عدالتی اجتماعی خود را آتش بزنند.

در پی خودسوزی سلمون تظاهرات‌های زیادی در تعدادی از شهرهای سرزمین اشغالی در اعتراض به سیاست دولت رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با سلمون برگزار شد.


حال و روز میانماری های مسلمان، گرفتار شده در آتش دنیاطلبی بودائیان، عجیب مرا یاد ماجرای اصحاب اخدود می انداخت، که جمعی از مومنان با سوختن می ساختند ولی از اعتقادشان دست بر نمی داشتند. و چه غریبانه آرزو می کردم که نفرین خدا، در آن ماجرا، هرچه زودتر، برای این از خدا بی خبران هم جاری شود.
که امروز دوباره شنیدم خبر سوختن دشمن را. آری، دنیاطلبان از درون هم خود سوزی می کنند.
این خود سوزی حیوانی در پاسخ آن مسلمان سوزی غیر انسانی!
تا نابودی اسرائیل، سلمون ها باید خود را آتش بزنند، مهاجرت های معکوس از سرزمین های اشغالی باید شدت بگیرد تا حباب کذب این رژیم غاصب، حتی از درون بترکد.
به امید آن که روزی از همین روزها، بشنویم اسرائیل را آب برده است.
که رفع این لکه ی ننگ از دامان بشریت، مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.