بسم الله الرحمن الرحیم

همین الآن تو وبلاگ دوستان، اخباری از جانباز شیمیایی خوندم که بهمم ریخت. بدون هیچ توضیح اضافه تری، فقط گوشه هایی از متن رو میذارم(اصلش تو وبلاگ ختم دسته جمعی قرآنه).

آیا گمان کردید که (به حال خود) رها می شوید در حالى که هنوز کسانى که از شما جهاد کردند، و غیر از خدا و رسولش و مؤمنان را محرم اسرار خویش انتخاب ننمودند، (از دیگران) مشخص نشده‏ اند؟! (باید آزمون شوید؛ و صفوف از هم جدا گردد؛) و خداوند به آنچه عمل مى ‏کنید، آگاه است (سوره توبه ایه  16)

با خبر شدم جانبازی به اسم آقای احمد اعتدالی در تبریز به علت مشکلات طاقت فرسای زندگی و نبود هیچ گونه حمایتی دست به خودکشی زده است.از آنجای که هیچ انسانی حتی هیچ موجود دو پایی  نمیتواند نسبت به این قضیه بی تفاوت باشد و نمیخواهد مصداق چنین آیه ای باشد

و همچون کسانى نباشید که خدا را فراموش کردند و خدا نیز آنها را به «خود فراموشى‏» گرفتار کرد، آنها فاسقانند. (آیه 19 سوره حشر)
با یکی از دوستانم در مشهد تماس گرفتم (مرتضی ملائکه09156586795) و از او خواهش کردم که صحت و سقم قضیه را پیگیری کند. ایشان بعد از پیگیری صحت قضیه را تایید کردند و این ایمیل را برای من فرستادند:
موضوع پیگیری کردم بچه های تبریز رفتن خونشون چون بچه شماله اونجا آشنا نداره روحیه اش ضعیف شده اما به بچه ها وصلش کردم با دومیلیون فعلا از اضطرار در میاد وبه وضعیت زرد منتقل میشه حاجی موضوع صحت داره وآدم مورد تایید هم هست حاجی یا علی مدد.
خیلی دردناک حتی از دردناک هم دردناک تر و شاید هیچ واژه ای تحمل حمل این واقعیت را نداشته باشد که جامعه ای ، انسانی را که اعضای بدن خویش را برای آنان نثار کرده است اینگونه در بوته فراموشی بگذارد.
تا اینجا که ما از این قضیه خبری نداشتیم شاید می توانستیم بگوییم عذری نداشتیم ولی حجت بر همه ما تمام است.
عده ای از دوستان در تلاش هستند که ایشان را به مشهد منتقل کنند و کارهای درمانی را در مشهد شروع کنند و نزدیک به 700 هزار تومان قبل از این ایمیل جمع شده است.
آنچه که واضح است حداقل برای درمان از وضعیت اضطرار به وضعیت زرد حداقل 2 میلیون تومان نیاز است جدا از اینکه در حال حاضر ایشان فاقد توانایی برای کار کردن هستند و ناتوان برای تامیین هزینه زندگی برای خود و خانواده خود.

لذا از دوستان چه ایران و چه خارج از کشور که ذره ای احساس دین به این بزرگواران می کنند میتوانند با شماره های زیر تماس بگیرند یا برای اطلاع بیشتر میتوانید با این ایمیل در تماس باشید.khatm.quran@gmail.com
آقای غلام دلشاد 09171178412 و 09394654128
آقای مرتضی ملائکه 09156586795


پی نوشت: توجه ما به فرزندان جان بر کف امام روح الله، تازه شاید مرهمی باشد بر جراحت های جسمی و روحی ایشان. کاش پیش از دل شکسته شدنشان، کاش پیش از آنکه اوضاع، اینقدر و حتی شدیدتر دردناک شود، جویای احوالشان باشیم. کاش بی توجهی مان را ریشه ای درمان کنیم، نه آنکه دوباره جراحتی سرباز کند و ما دوباره در پی تسکینی برای همان جراحت باشیم. کااااااااش...