ایلنا: مصطفی رحمان دوست با بیان اینکه ۳۴ سال است که برای کودکان شعر سروده‌ام، گفت: من شاعر صد دانه یاقوت نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستم.

مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با نظر سنجی صداو سیما از مردم در جهت حمایت از کاندیدا‌های نمایندگی به ویژه مصطفی رحمان دوست گفت: این نظر سنجی از سوی صدا و سیما انجام شده که مردم نیز در این نظر سنجی بیشترین رای را به من دادند و این در حالی است که من اصلا نامزد نمایندگی نیستم و نشده‌ام.

وی افزود: در بیشتر اوقات مردم خوبی‌های برادرم را به حساب من می‌گنجاند و بدی‌های من را به حساب وی واریز می‌کنند.

رحمان دوست در ادامه تصریح کرد: من ۳۴ سال با بچه‌های پاک رابطه داشته‌ام نه با سیاستمداران چرا که هنرمندان با سیاستمداران فرق دارند.

وی بیان کرد: من دوست دارم همواره هنرمند باشم چرا که هنرمندان با مردم یگانه خواهند بود.

رحماندوست ادامه داد: من از همه کسانی که به بهانه اینکه من کاندیدای نمایندگی مجلس هستم با شرکت در نظر سنجی به من رای دادند تشکر می‌کنم ولی باید بدانند که من نامزد مجلس شورای اسلامی نشده‌ام.