این روزها، بازار انتخابات، آنقدر گرم است که نه تنها مادر عروس، بلکه حتی خاله ی دختردایی پدر عروس نیز، می خواهد که حرفی زده باشد و عرض اندامی کرده باشد.

- در خبر است باز چند ایرانی را تروریست خواندند!
- در خبر است که باز به یک ایرانی نمای غربزده، جایزه دادند و برایش کف زدند و بر صدر اخبارش نشاندند!
- در خبر است که باز رسانه های دروغ پرداز وابسته به دنیاطلبان صهیونی، تئوری نخ نما شده ی القای تقلب در انتخابات را از روزها قبل از انتخابات مطرح کردند!
- در خبر است که باز با تطمیع جمعی از خبرنگاران دروغ پرداز، در تدارک نشر اخبار کذب در باب کم رنگ جلوه دادن سطح مشارکت مردم در حماسه ی 12 اسفند، هستند!

و این هم خبر داغ هر روزه ی مان، به نقل از خبرگزاری همه ی مردم ایران:


سناریوهای تکراری تان را در کوزه بگذارید و آبش را بخورید. ملت فهیم ایران، به برکت امتثال از امر ولایت، آن چنان شما را و اهداف شوم و تلاش پوچتان را می شناسد که هنوز "ف" را نگفته اید تا فرحزاد می رود، دیزی اش را می خورد و باز می گردد و شما هنوز به "ر" فرحزاد هم نرسیده اید! چراکه شعور ایرانی از شعور بیگانه، قرن ها جلوتر است. پس بشنوید از قلب امت ایران، این خبر را که حماسه در راه است.

 

زیبا گفته اند و زیاد خوانده ایم این جمله ی حکمت آمیز مولایمان را:

خداوندا! تو را سپاس، که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده ای.

چه حماقتی بالاتر از این، که ملت ایران، هر روز رشد یافته تر و بصیرتر می شود اما بیگانگان در مبارزه با این ملت همیشه سرافراز، همان سناریوهای قدیمی و شکست خورده را تنها با عوض کردن نام کاراکترها، در دستور کار خود قرار می دهند؟

چه حماقتی بالاتر از این که هزاران هزار بار از یک سوراخ نیش می خورند و دیگر بار، دست به سوی همان سوراخ دراز می کنند؟ و کلاً بعید می دانم که کاری جز دست درازی می کنند! که هر بار هم قاطعانه تر از گذشته، دستشان، گزیده و کوتاه می شود ولیکن فردا و فرداها، باز همان دست است که به سوی همان سوراخ، دراز می شود!


چه حماقتی بالاتر از این، که گویا نمی فهمند اینگونه تکرار مکرراتشان و دستپاچگی ها و پیش داوری های شتابزده و بی اساسشان، تنها و تنها از عجزشان در برابر ایران اسلامی خبر می دهد و بر بی اعتباری شان، در نزد دیگر ملت ها، می افزاید؟

و از سوی دیگر، بر فخر ملت ایران، همین بس؛ که حتی کودک 9 ساله اش با چنان شعوری از شور انتخابات می نویسد، که بیگانگان با ولایت، حتی در 90 سالگی شان هنوز یارای ادراک آن را ندارند. و بار دیگر، خدا را سپاسگزاریم که ما را به برکت پناه بردن زیر چتر ولایت، از فهیم ترین مردمان دنیا قرار داد. و تجلی این سپاسگزاری از خدای منان را در ۱۲ اسفند، پای صندوق های حماسه، به نمایش می گذاریم. آن روز که به یاری حضرت حق، شعارهای راستین انقلاب اسلامی را بار دیگر، در تمام جهان به فریاد درآورده و روی کاخ سفید را دوباره سیاه  می کنیم.

و به لطف خدا، دور نخواهد بود آن روز که طنین بانگ عدالت خواهان، بنیاد خانه ی عنکبوتی کافران را بر می کند؛ که حماقت امروز آنها، فردا به نابودی شان خواهد کشاند.