سلام. چندوقت پیش، عالی پیام(هالو) -که البته من تخلص هاپو رو واسش بهتر میدونم- طنزی در تحریم انتخابات سرود که به حقیقت، به هاپ هاپ هاپوی رو به موت می مونه. شعرش، که نه، معرش، نه وزنی داشت؛ نه آهنگی! و اصلاً ارزش جواب نداشت. واسه همین، خیلی بهش نپرداختم. فقط کمی از حرف دلم رو زدم؛ همین.

جون تو، من که می گم شعرات همش کپک زده!
واسه شاعرای طنزمون که این خیلی بده!
یه دونه هاپو رو بینشون، بگن سرآمده؟؟؟؟
هاپو الفرار؛ یه لولو به سراغت، اومده!

باشه، پای صندوقا نیا. باشه، تو رأی نده.
ولی بعد سوسه نیای بگی بازم تقلبه؟؟؟؟
شر و ورهات، هاپ هاپی از هاپوی عروس شده!!!!
این وسط کی پارس هاپوی عروس رو گوش میده؟

جواز فیلم تو صادر نمیشه مگر که ما،
بمیریم و رد بشین از روی نعش ما، شما.
دختر و پسر، تو ایران نباید با هم باشن!
نمیشه بشینن و نوار ساسی گوش بدن!

باشه، پای صندوقا نیا. باشه، تو رأی نده.
ولی بعد سوسه نیای بگی بازم تقلبه؟؟؟؟
شر و ورهات، هاپ هاپی از هاپوی عروس شده!!!!
این وسط کی پارس هاپوی عروس رو گوش میده؟

می دونی؟ کتاب هاپو رو نمیشه چاپ کنن؛
اگه حتی صدتا مثل تو، با هم، هاپ هاپ کنن.
مترو، خالی یا که پر، تاکسی، گرون یا مفتکی،
ایران ما عزیزه؛ کور بشه چشم تو یکی!

باشه، پای صندوقا نیا. باشه، تو رأی نده.
ولی بعد سوسه نیای بگی بازم تقلبه؟؟؟؟
شر و ورهات، هاپ هاپی از هاپوی عروس شده!!!!
این وسط کی پارس هاپوی عروس رو گوش میده؟

اگه حتی ساندیسای خودمون رو بگیرن،
اگه حتی گوشت و مرغ و سبزی مون رو بگیرن،
من که رأی می دم به اصلح، به صلاح کشورم.
من که رأی می دم تا سیلی بزنم به دشمنم.

باشه، پای صندوقا نیا. باشه، تو رأی نده.
ولی بعد سوسه نیای بگی بازم تقلبه؟؟؟؟
شر و ورهات، هاپ هاپی از هاپوی عروس شده!!!!
این وسط کی پارس هاپوی عروس رو گوش میده؟