دو حاشیه از تبلیغات کاندیداهای اصلاح طلب:

به گزارش جهان به نقل از فارس، در سفر انتخاباتی محمدرضا عارف و سخنرانی وی در مسجد محمدرسول‌الله(ص) پیش از سخنرانی عارف در مسجد محمد رسول‌الله تعدادی از بانوان حامی این کاندیدای انتخاباتی وارد قسمت مردانه مسجد شده و از نزدیک پای صحبت‌های این نامزد انتخاباتی نشستند.  در ادامه وقتی پرده حریم مسجد میان بانوان و آقایان کشیده شد یکی از هواداران عارف با بیان اینکه جدا کردن مردان از زنان در مسجد تبعیض جنسیتی است نسبت به این عمل اعتراض کرد که این مطلب بیان شده با تشویق دیگر هواداران عارف روبرو شد. هواداران عارف با کف زدن در مسجد و شعارهای خاص خود کاندیدای مورد نظرشان را مورد حمایت قرار دادند که البته با تذکر رئیس ستاد عارف در قزوین از آنها خواسته شد با توجه به اینکه در آستانه شب شهادت امام موسی کاظم و رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قرار داریم احساسات خود را فقط با ذکر صلوات نشان دهند. به محض ورود عارف برای سخنرانی به مسجد هواداران وی با شعار روحانی عارف ائتلاف‌ائتلاف و صلی‌علی محمد ناجی ملت آمد به حمایت از نامزد مورد نظر خود پرداختند. عارف در ابتدای سخنرانی خود از بانوان به خاطر کشیده شدن پرده میان آنان و آقایان عذرخواهی کرده و گفت: به طور حتم ما به قانون پایبند هستیم و به آن احترام می‌گذاریم.
عارف در سخنان پایانی خود با بیان اینکه به طور حتم در صدد ائتلاف خواهد بود عنوان کرد: هاشمی و خاتمی وارد عرصه اصلاح‌طلبی شده و به طور حتم نظر نهایی آنان را درباره ائتلاف با دل و جان گوش خواهیم داد.

---

به گزارش جهان، حسن روحانی روز دوشنبه وارد فرودگاه اهواز شد که در فرودگاه اهواز جمعیتی در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر به استقبال وی رفتند. حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از حضور در گلزار شهدای اهواز دیداری با آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان انجام داد و روحانی برنامه خود را با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آغاز کرد. در این دیدار حسن روحانی گلایه‌های خود را از عدم هماهنگی مسئولان آموزش‌ و پرورش خوزستان برای اختصاص سالن ۱۳ آبان برای سخنرانی وی را به نماینده ولی فقیه اعلام کرد. آیت‌الله جزایری نیز بلافاصله با تماس با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار رفع این مشکل و برگزاری سخنرانی حسن روحانی در فضایی مناسب در سالن ۱۳ آبان شد. حسن روحانی ساعت ۱۹:۱۵ وارد همایش مردمی شد. مجری برنامه از حاضران خواست که به صورت متحد شعار زنده باد اصلاحات را سر دهند. شرکت کنندگان حاضر در برنامه روحانی که تعدادشان به ۸۰۰ نفر می‌رسد خواستار اتحاد اصلاح‌طلبان شدند. درحین سخنرانی روحانی در اهواز درگیری در پشت سن برنامه ایجاد شد. پس از پایان سخنرانی و بدرقه روحانی دو نفر به سوی حسن روحانی حمله‌ور شدند که با ممانعت اطرافیان وی روبه‌رو شد.