شعبه ۱۱۰ اخذ رأی، حلاوت حضور مولایمان بر تو مبارک؛ بر فخر تو همین بس که بار دیگر، در هوای معطر به وجودشان تنفس کردی.

دوست دارم صدای سخن حضرت عشق را حتی اگر صدبار تکرار شود؛ که این صدا، بوی ایمان می دهد: رایحه ی خوش تقوا...

همان توصیه همیشگی را دارم. معتقدم حضور در انتخابات یک وظیفه برای ما و یک حق متعلق به ما است. باید از این حق استفاده کنیم تا این وظیفه را انجام دهیم.

همان طور که نماز اول وقت پرفضیلت است؛ حضور در انتخابات نیز هر چه به اول وقت نزدیکتر باشد، فضیلتش بیشتر است. بر اساس یک نگاه عقلایی هم الان که اول وقت روز جمعه است، وقتی این کار انجام شود؛ فکر انسان اسوده است که این کار را انجام داده است. برخلاف اخر وقت که صندوق ها شلوغ است و این نگرانی ذهنی وجود دارد که کی بروم و دغدغه عدم توفیق حضور در انتخابات وجود دارد.
 
بهتر است که مردم همین اول وقت بیایند و به هر 30 نفر رای دهند . مردم با احساسی بین خود و خدای متعال در انتخابات شرکت کنند و قصدشان خالص باشد.
 
همیشه انتخابات حائز اهمیت و تعیین کننده است و نشانه حقیقت در کشور ما است که برای دوستان و دشمنان ما اهمیت دارد. هرگاه این خصوصیت بیشتر باشد، اهمیت هم بیشتر است.
 
قدرت های استکباری شکست خورده با هیاهو می خواهند خودشان را از تکو تا نیاندازند و با بحث های تحریم و حقوق بشر و ... علیه ایران جنجال های زیادی راه انداخته اند که با تهدید زبانی و لفظی علیه ملت ایران همراه است. از این رو ملت ایران جایگاه حساس تری دارد.
 
از این رو هرچه ملت ایران بیشتر پای صندوق های رای بیایند، مفیدتر است. هرچه حضور مردم با شور و نشاط و انگیزه بیشتر همراه باشد برای آبرو و حفظ امنیت کشور مفیدتر است.