بسم الله الرحمن الرحیم

آن عده که مدعی تدبیر شدند
در میز مذاکره نمک گیر شدند
محصول مقاومت چه ارزان دادند
یک هفته نگردید که تحقیر شدند

(ارسالی از سرباز ولایت)


 

دوستان یادتونه تو مناظرات این اقای روحانی و ولایتی و رضایی مشکلات رو انداختن گردن تحریمها و تحریمها رو هم انداختن گردن احمدی نژاد و جلیلی؟؟ اقای ولایتی از افتخارات دیپلماتیکش میگفت و اقاحسن هم ، حالا وقتشه به حضرات بگیم اقایون چرا نتونستید با لحن نرمی که حرف زدید تحریمها رو بردارید؟؟!! شما که کار رو خرابتر کردید.

اقای هاشمی باید از همه معذرت خواهی کنین از احمدی نژاد و از مردم ایران برای مزخرفاتی که به جای حقیقت به مردم تحویل دادی اقای روحانی باید از جلیلی و احمدی و مردم معذرت بخوای مگه رهبرمون نگفتن که چیزی که باعث تحریمها شده لحن مسئولین ما نیست بلکه کلا اونا با وجود جمهوری اسلامی مشکل دارن؟؟؟ اعتراف کنید اشتباه کردید شما که یه روز از احمدی میخواستید عذر بخواد و اونو بی اخلاق میدونستید امروز باید اخلاق خودتون رو ثابت کنید ما منتظر عذر خواهی شما هستیم در ضمن دویست روزتونم دیگه رو به اتمامه و ما جز وخیم تر شدن اوضاع اقتتصادی چیزی ندیدیم. (ارسالی از زهرا)

پرسش و پاسخی کوتاه از جناب ظریف: اینجا کلیک کنید

اصل پرسش در وبلاگ آزاد اندیش:

ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم

 ********

یک سوال خودمانی از رئیس جمهور:

 چه خبر از حماسه ی اقتصادی؟؟!!!!


پی نوشت: درحال پرداختن به رمانی نصفه نیمه هستم و فرصت تحلیل سیاسی ام محدود است؛ با اجازه کامنت و پست های همسنگران را کپی پیست می کنم. هم اکنون نیازمند کامنت های غیر از سبزتان هستیم!!