بسم الله الرحمن الرحیم


رب اشرح لی صدری و یسرلی امری و احلل عقدة من لسانی یفقهوا قولی...


اللهم عجل لولیک الفرج


می خواستم این بار، سرگشاده نامه ای بنویسم خطاب به شما، اما شما را بزرگوارتر از آن دیدم که بخواهم مخاطب نامه ام قرار دهم.

برای دل خودم می نویسم که شکست.

برای این نازک آرای تن ساقه گلی که به جانش کِشتید و به جان دادید آب، اما دریغا... به بَرِ همه ی مان، زود شکست...


آقای رئیس جمهور(جدیدی را نمی گویم که هنوز کلید را به دستش نداده اند!)، آقای رئیس جمهور که اسطوره ای بودید برای این ملت، خدا قوت.

گواهی می دهم که 8 سال، بر اصولتان پای فشاری کردید و باج ندادید. تمام تهمت ها را به جان خریدید و نگذاشتید سخن مقام عظمای ولایت بر زمین بماند. به حواشی کار ندارم که چرا تاخیر کردید و چرا چنین و چنان کردید. من نتیجه ی عملکرد شما را در دو دولتتان می بینم بدون توجه به حاشیه ها که برخی شان هم صحیح نبود، و این نتیجه ی خالص را قیاس می کنم با خالص نتایج هشت ساله ی دو رئیس جمهور قبل. اگر آنها ناپلئونی پاس شوند(تازه با اغماض، آن هم به حرمت امر مطاع ولایت که گفتند سیاه نمایی ممنوع!)، شما با معدل الف، قبولید.

کارهایی که ولی تان می خواست در سطح بین المللی خیلی خوب انجام دادید؛ به حواشی که حاشیه سازان و حاشیه پردازان در بوق و کرنایش می کنند، کاری ندارم؛ آنها و حاشیه هایشان را نمی فهمم که امروز اینگونه احساس تنهایی شدید می کنم.

من فقط خدا را فهمیدم، اهل بیت را، امام را، آقا را و شما را.

دیگران با من غریبه اند و من در کشور خودم، احساس غربت عجیبی می کنم.

احساس گناه می کنم که راضی شدم به سکوت در برابر ناسپاسی ها و بی انصافی ها. قدرنشناسی عمومی ما را ببخشید که نخواستیم ببینیم بخاطر خدمت به کشورتان و آرمان هایتان هشت سال است که قدر ده ها سال، پیرتر شده اید، حتی یک بار هم پای درددلتان ننشستیم و فقط نشستیم تا خطاهایتان را بربشمریم و بی انصافی هایمان را چون گوجه فرنگی های آن مرد بی ادب، به سوی شما پرتاب کردیم.

تمام مشکلات کشور را از چشم مشایی نامی دیدیم که الحق و الانصاف، در بیشتر مشکلات، از پدرخوانده ای که اکنون همه باید تابعش باشیم، بسیار بسیار کمتر مقصر بود. و نخواستیم بفهمیم این بی عدالتی است که ریشه ی مشکلات را در کسی ببینیم که مشکلش ریشه ای نیست! و آنقدر بر خلاف امر مطاع ولایت، اصل و فرع ها را جابجا کردیم و خدمات دولت را لکه ی ننگی برای او دیدیم که اصل هایمان از یادمان رفت و گفتمان خود را به بهای لقمه نانی فروختیم.


...


آقاجان، مولاجان، ببخش این ظلم بزرگ ما را که در حق خودمان و در حق تمام مظلومان دنیا، کردیم.

یا ابانا استغفر لنا انا کنا خاطئین...

--

لینکدانی باز است. اگر آقای احمدی نژاد توانست 8سال کیسه بکس بشود تا هرکسی بهر بهانه ای مشتش بزند، چرا من نتوانم چند روزی تلخی کامنت ها را تحمل کنم.

بسم الله همسنگر، بر این اختلاف نظر، هرچه دلت می خواهد از ناسزا بگو...

فقط چهارسال هرچه شد، به حق و ناحق، بار احمدی نژاد کردیم. برای این پست، توهین به ایشان نکنیم. هرچه از دستشان عصبانی هستید، به حق و ناحق، به من نسبت بدهید: منحرف، ظالم به گفتمان انقلاب، سطحی و ساده، فریب خورده، اصلاً سحر شده، متحجر، متعصب... تا منافق را شنیده ام و جادارد که بشنوم. بسم الله...



احترام می گذاریم به رأی ملت و به امر مطاع ولایت، صبورانه سکوت می کنیم و دعا که خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند.


کلیپ صوتی خداحافظ احمدی نژاد


دشمن شادکن نشویم:

حماسه ای صورت گرفت با رنگ و بوی سیاسی، با حضور حماسه سازان آریایی، مشارکت 72.7٪ مردم کشورمان در روز انتخابات، خودش به تنهایی خاری است در چشم بدخواهان نظام مظلوممان که بر نمی تابند که چنین پایگاه عظیم مردمی داشته باشد.

برای اعتلای روز افزون نظام اسلامی مان، و برای بصیرتر شدن ملتمان، دعا کنیم.